Start-up Update. Dragoș Gal, Visitor Analytics – platformă de web intelligence
“Visitor Analytics a lansat recent două noi funcţionalităţi pentru platforma sa proprie – prima le permite clienţilor săi să afle la ce companii lucrează cei care au intrat pe site-urile lor, iar cea de-a doua le oferă posibilitatea de a seta politica de confidenţialitate a datelor colectate de la vizitatori în funcţie de ţara din care aceştia accesează site-ul clientului.
Compania Visitor Analytics, fondată de doi germani în 2016 la Cluj-Napoca, ce a dezvoltat o platformă complexă de analiză a site-urilor, ca alternativă la soluția Google Analytics, a lansat recent soluția sa și în versiunea white-label, astfel încât să poată fi integrată de diferiți parteneri, precum platforme pentru dezvoltarea de site-uri web, platforme de e-commerce sau platforme de marketing, sub propriul brand şi să genereze astfel clienţi noi şi venituri suplimentare. Ideea de a oferi soluția sa în format white-label a apărut în urma parteneriatului dintre Visitor Analytics şi compania israeliană WIX, axată pe crearea de website-uri, iar recent compania a început să colaboreze și cu Gomag – platformă românească pentru magazine online.”
Puteți citi articolul complet pe website-ul Ziarul Financiar